oktober 30, 2020
  • 3:40 am Jagten på den bedste ejendomsmægler i Silkeborg
  • 2:55 am Har du været udsat for tab af erhvervsevne?
  • 3:59 am Få en undervognsbehandling nær Århus
  • 8:53 am Effektivt middel til indtjekning på arbejdet
  • 8:20 am Tegn op med 3D scanning

Har du en virksomhed, hvor dine ansatte har forholdsvis forskellige arbejdstider? Måske gør I på nuværende tidspunkt brug af forskellige indtjekning systemer, hvor hver enkelt person skal registrere hvornår vedkommende ankom på arbejde og hvornår de tog hjem igen. Tænker man nærmere over hvor meget tid der i alt bruges på sådan en lille opgave, kan man se at det samlet set faktisk er spild af tid og gør at man på årsbasis kunne nå meget mere arbejde.

Lad de moderne midler løse jeres problemer

I vores moderne tider findes der efterhånden en elektronisk løsning, på stort set alle de problemer der kan opstå. Det gælder især indenfor virksomheder, hvor rigtig mange ting kan effektiviseres ved at gøre brug så smart online systemer. Bare sådan noget som mail og telefon har revolutionerede arbejdsmarkedet og alles effektivitet.

Brug en medarbejder GPS

Når det kommer til at skulle holde styr på hvornår de forskellige i et firma har været på arbejde og hvor længe, så findes der også nogle smarte løsninger til det. Som eksempel kan nævnes det enkle og pålidelige medarbejder gps. Sådan en løsning kan selv automatisk registrere hvornår de forskellige møder ind på jobbet og hvornår de tager hjem igen. Den kan endda indstilles til at registrere de pause der tages, hvis disse ikke er betalte af virksomheden. På den måde kan hver enkelt på arbejdspladsen slipper for altid selv at skulle holde øje med tiden og stå at skrive det ind i en bog eller på et Excel ark.

Skab troværdige rammer mellem alle på arbejdspladsen

En ting er at det kan spare alle for en masse tid. Derudover gør det også processen meget mere pålidelige, for begge parter faktisk. For på denne måde undgår man de situationer hvor en medarbejder har glemt at skrive enten hvornår han mødte ind eller hvornår han tog hjem. Hvis vedkommende først opdager dette nogle dage senere, så kan det være svært for ham at huske det nøjagtige tidspunkt. Dette kan medfører at han enten skriver noget på der gør at han bliver betalt for mere tid end han reelt set brugte på arbejde, men han risikere også at få skrevet for lidt timer på og derfor går glip af noget løn. Begge scenarier er uholdbare og irriterende, og skaber til tider mistillid mellem parterne.

 

Men har man gjort brug af en medarbejder GPS, så behøver man slet ikke bekymre sig for at gå glip af nogen betaling eller som arbejdsgiver at skulle betale for meget. Den vil registrere tiderne korrekt og automatisk.

Skudsikker argumentation over for besværlige kunder

Løsningen med medarbejder GPS er også en fordel overfor jeres kunder. For ved hjælp af denne, vil I kunne dokumentere at jeres ansatte har været der hvor han eller hun burde være, hvis nu I modtager ne klage fra en kunde. På den måde slipper man for at det altid er ord mod ord, og at virksomheden skal betale en erstatning eller lave ekstraarbejde, på trods af at I havde jeres på det rene.

admin

RELATED ARTICLES